سردار سلیمانی شهیدالقدس است

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه این روزها که بر سفره حقیقت ایمانی حاج قاسم نشسته ایم به این وجهه ایشان که فرمانده سپاه قدس بود کم لطفی نشود گفت‌: به تعبیر برداران فلسطینی شهید سلیمانی شهیدالقدس است.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا ،حجت الاسلام محمد تقی سیفایی شامگاه پنجشنبه در اولین همایش بین المللی نخبگان، اساتید و دانشجویان جهان اسلام و محور مقاومت و افتتاحیه دبیرخانه این همایش در کرمان با اشاره به اینکه به مناسبت شهادت فرمانده سپاه قدس در این همایش دور هم جمع شده ایم افزود: شهید سلیمانی به گونه ای برای جبهه شیاطین عالم خطر آفرین بود که جبهه استکبار هزینه سنگینی برای شهادت این عزیز پرداخت کرد. 

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه اگر می خواهیم در این مسیر ادامه دهنده و پیرو راه شهدای محور مقاومت باشیم باید مسیر را دقیق و با چشمانی نافذ ببینیم تصریح کرد: در این مسیر خون دادیم تا نورافکن های این مسیر روشن تر شود. 

حجت الاسلام سیفایی خطاب به دانشجویان شرکت کننده در همایش و با تأکید بر مسیر دانشجویی در امتداد جریان مقاومت گفت: مقاومت‌ مساله ای است که در گفتمان انقلاب اسلامی از ولایت سرچشمه می گیرد. 

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی با تشریح چگونگی طی شدن این مسیر ادامه داد: با صرف برگزاری این نوع آیین ها و کار نظامی مسیر جهاد برای اظهار کلمه حق طی نمی شود بلکه نشانه های خداوند که در قرآن کریم آمده دلیل بر حقانیت این مسیر است. 

حجت‌الاسلام سیفایی گفت: بزرگترین نشانه خداوند این است که با دست خالی وارد مسیری شدیم که همه شیاطین عالم روبه روی ما بودند و باید هزینه بدهند تا یک سرباز (به تعبیر خود حاج قاسم) را از این مسیر به شهادت برسانند. 

وی تاکید کرد: نشانه های خداوند است که هر جریانی که با انقلاب اسلامی در فلسطین و سایر کشورهای اسلامی به وجود آمدند امروز کابوس استکبار  شدند و این مهم با ایمان مردم به وجود آمده است. 

این مسئول با اشاره به اینکه با این همه مشکل توانسته ایم این پرچم را روز به روز پرفروغ تر نشان دهیم که از نشانه های خداست تصریح کرد: این ملت اراده کرد با همرایی یک ولی از اولیای خداوند حضرت امام خمینی(ره) در این مسیر گام بردارد. 

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه جریان دانشجویی باید ولایت را رقم بزند گفت: امروز جریان دانشجویی باید ولایت بین مومنان به مسیر مجاهده در راه حاکمیت بندگی خداوند و مبارزه یا طاغوت را رقم بزند و ما امروز بشدت در این مساله ضعف داریم.

حجت الاسلام سیفیایی بیان داشت: امروز در مساله فلسطین باید جریان مقاومت مردمی در این مسیر را شکل دهیم و آن را تببین کنیم. 

وی بیان داد: کار بزرگ جریان دانشجویی در مسیر مقاومت باید رقم زدن ولایت بین مجاهدان این عرصه باشد که متأسفانه در این مسیر بسیار ضعف داریم. 

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری تقویت پیوندها به امت اسلامی برای تشکیل جبهه جهانی ضد استکبار کاری است که جریان دانشجویی باید انجام دهد. 

وی گفت: شعیه و سنی و همه کسانی که با همه اختلاف دیدگاه ها در این مسیر هستند باید پیوند محکم ولایی بین آنان برقرار باشد وگرنه ما در مسیر تحقق کلمة الله در عالم گام برنداشتیم و این مسیری که شهید حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید چنین مسیری است. 

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی خطاب به دانشجویان تصریح کرد: جریان دانشجویی برای برقراری ارتباط با خیل عظیم عاشقان مسیر مقاومت امکانات بسیاری از جمله فضای مجازی در اختیار دارد برای اینکه بتوانیم رابطه بین مومنین در این مسیر را تقویت کنیم. 

حجت الاسلام سیفایی با بیان اینکه جریان دانشجویی محور پیوند امت اسلامی در مسیر تحقق کلمة الله باشد ادامه دارد: جریان دانشجویی باید در این مسیر با عزم و اراده گام بردارد. 

به گزارش ایرنا، در آستانه دومین سالگرد شهدای محور مقاومت اولین همایش بین المللی نخبگان، اساتید و دانشجویان جهان اسلام و محور مقاومت و افتتاحیه دبیرخانه این همایش با حضور جمعی از دانشجویان اسلام جهان، نماینده ولی فقیه در استان کرمان، مسئول بسیج دانشجویی استان و جمعی از مسئولان دانشگاهی در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد. 

ارسال نظر