دژاووی سُرخ؛ از دست‌های آلوده تا نفت‌های علیرضا

پرسپولیس بعد از ۲ هزار و ۱۳۸ روز یک بار دیگر با قبول شکست در جدال با «علیرضا منصوریان» شکست خورد تا از کورس قهرمانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‎های کشور عقب بماند.

به گزارش عاشورانیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، بدون تردید مهمترین اتفاق هفته بیست و یکم باخت پرسپولیس در آبادان مقابل صنعت نفت آبادان بود. شکستی که فاصله این تیم با صدر جدول را به ۶ امتیاز افزایش داد.

درست ۲ هزار و ۱۳۸ روز قبل یا به عبارتی پنج سال و ۱۰ ماه و هشت روز قبل پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هشتمِ پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی تهران مقابل تیم نفت تهران با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا در کورس قهرمانی با استقلال خوزستان کم بیاورد و در پایان به خاطر تفاضل گل، جام را از دست بدهد. در آن دیدار «علیرضا منصوریان» سرمربی تیم نفت بود و نقش اصلی را در شکست سرخپوشان ایفا کرد.

حالا در لیگ بیست و یکم یک بار دیگر ماجراهای قبلی تکرار شد. سرخپوشان تهرانی در مصاف با تیم نفت که البته این بار نفت آبادان بود با نتیجه مشابه ۲ بر صفر شکست خورد و این مرتبه نیز هدایت نفتی‌ها به عهده «علیرضا منصوریان» بود. سرمربی اسبق استقلالی‌ها بعد از سه شکست متوالی مقابل پرسپولیس موفق شد یک بار دیگر زهر خود را به دشمن دیرینه بریزد.

دژاووی سُرخ؛ از دست‌های آلوده تا نفت‌های علیرضا

دژاووی سُرخ؛ از دست‌های آلوده تا نفت‌های علیرضا

البته که در این بین «حامد لک» را هم نباید فراموش نکنیم. او در لیگ چهاردهم دروازه‌بان تراکتور تبریز بود. تراکتوری که در آستانه کسب اولین قهرمانی بود اما در هفته پایانی مقابل نفت تهران برد سه بر یک را با تساوی سه بر سه عوض کرد. در آن مسابقه «حامد لک» نمایش پرانتقادی در درون دروازه تی‌تی‌ها داشت و جام را به اصفهانی‌ها تقدیم کرد. نکته عجیب این است که هدایت نفتی‌ها در آن بازی به یادماندنی به عهده «علیرضا منصوریان» بود. یک بار دیگر منصوریان با کمک «حامد لک» تا حد زیادی مسیر قهرمانی را تغییر داد.

دژاووی سُرخ؛ از دست‌های آلوده تا نفت‌های علیرضا

دژاووی سُرخ؛ از دست‌های آلوده تا نفت‌های علیرضا

البته که هنوز هشت هفته و ۲۴ امتیاز دست نخورده باقی مانده است و این احتمال وجود دارد که سرخپوشان تهرانی بتوانند فاصله ایجاد شده را کاهش دهند و به قهرمانی دست پیدا کنند.

ارسال نظر