تعرض مجدد اشغالگران صهیونیست به مسجد الاقصی

نظامیان و شهرک نشینان اشغالگر صهیونیست امروز (دوشنبه) دوباره به مسجد الاقصی تعرض کرده و نمازگزاران فلسطینی را از این مسجد بیرون راندند.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا،  از صبح امروز شهرک‌نشینان صهیونیست به منظور برگزاری مراسم عید فصح یهودی، تحت تدابیر شدید امنیتی به مسجدالاقصی یورش برده‌اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، به دنبال تخلیه مسجدالاقصی از وجود فلسطینیان، شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست به این مکان مقدس تعرض کردند.

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در این خصوص اعلام کرد: صدها شهرک‌نشین (صهیونیست) در دومین روز از عید یهودی پسح وارد مسجد الاقصی شدند.

هم اکنون شمار زیادی از نظامیان صهیونیست نیز در داخل مسجد الاقصی مستقر شده و آن را به پادگانی نظامی تبدیل کرده اند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در درگیری های بامداد امروز (دوشنبه) و یورش صهیونیست ها به مناطق مختلف کرانه باختری ۱۲ فلسطینی زخمی شدند.  

نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه نیز به صحن‌های مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی حمله کردند که در اثر این یورش ۱۶۰ فلسطینی مجروح شدند که حال شماری از مجروحان وخیم گزارش شده است.

یورش روز جمعه نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و هتک حرمت آن و مجروح شدن ده‌ها نمازگزار فلسطینی که خود را برای اقامه نماز جمعه به این مکان مقدس رسانده بودند با واکنش گسترده گروه‌ها و شخصیت‌های بین المللی روبه رو شده است.

ارسال نظر