سواد مطالبه نیازمند داشتن سواد در عرصه جهاد تبیین است

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: سواد مطالبه نیازمند داشتن سواد در عرصه جهاد تبیین براساس دغدغه های مدنظر مقام معظم رهبری است

به گزارش خبرنگار  عاشورا نیوز ، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار  مدیرکل تبلیغات اسلامی‌مازندران در جلسه با مدیران شهرستانی و نمایندگان این اداره کل در سطح استان که در محمودآباد برگزار شد ، بر لزوم وحدت و انسجام در برنامه های فرهنگی تاکید کرد و گفت : شناسایی ظرفیت های فرهنگی و انسجام  بخشی به قرارگاه های مردمی در عرصه فرهنگی از جمله رویکردها و برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی با تاکید بر ساماندهی و اتحاد و انسجام بخشی میان مجموعه های فرهنگ دینی در سطح استان ، افزود: هم پوشانی ظرفیت ها ما را در رسیدن به هدف های والا در عرصه های فرهنگی کمک شایانی می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران اظهار کرد : الگوهای فعالیت های فرهنگی با توجه به گستره مسائل فرهنگی و گروه های مردمی که خوشبختانه به بلوغ رسیده اند ، نیازمند برطرف کردن مواتع است و سازمان تبلیغات اسلامی باید این موانع را از مسیر آنها بردارد.

وی ادامه داد : برای فعالیت‌های مؤثر فرهنگی موانعی وجود دارد که ابتدا باید با شناخت درست این موانع را برداشت و سپس تحلیل در جهت رفع و کاهش آن اقدام کرد.

حجت الاسلام شریف تبار تاکید کرد : در زمانی که دشمن به دنبال قبضه افکار عمومی با کار چهره به چهره است  باید توجه بیشتری به رصد فعالیت‌ها و نتایج آن داشته باشیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران خاطرنشان کرد : هنر تعامل و تجمیع افراد مؤثر فرهنگی و دغدغه مند در این عرصه یکی از مؤلفه‌های مهم در جهت تقویت جریان انقلاب و منافع ملی و مردمی است.

وی افزود : در عصر و زمانه امروز اقتضائات جدید و نو در حال شکل گیری است و مدل‌های جهاد تبیین امروز که مد نظر مقام معظم رهبری است، نسبت به قبل نیازمند تغییر و تحول با حضور سربازان فرهنگی از صنوف مختلف است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ، گفت : با تاکید بر پیگیری منویات مقام معظم رهبری، آنچه که امروز مهم است مبحث سواد مطالبه است که باید مورد توجه همگان باشد.

وی ادامه داد : با تاکید بر لزوم بصیرت و آگاهی آحاد جامعه در پرتو فرامین رهبری پیرامون همراهی با طرح‌های معیشتی دولت، همراه با ارائه راهکارها و مطالبه اصولی و دقیق صورت بگیرد تا جلوی انحراف احتمالی گرفته شود.

حجت الاسلام شریف تبار تاکید کرد : همه کسانی که امروز تریبونی در اختیار دارند، به ویژه هیئات و تشکلهای دینی مردمی، ضمن بیان مطالبه دلسوزانه، فضای جامعه را به سمتی نبرند تا با دشمن مخرج مشترک پیدا کنند./ 10109272 /

 

ارسال نظر