در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری رخ داد؛

رقابت نخبگان قرآنی کشور در بلندترین شب سال ۱۴۰۰

رقابت نخبگان قرآنی کشور در بلندترین شب سال ۱۴۰۰

۶ قاری، هفت حافظ کل قرآن کریم، سه حافظ ۲۰جز قرآن، چهارترتیل خوان و دو گروه مدیحه‌سرایی در بلندترین شب سال ۱۴۰۰ در مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به رقابت پرداختند.

به گزارش عاشورانیوز به نقل از خبرگزاری مهر، دومین شب رقابت‌های بخش برادران مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم در سال ۱۴۰۰ با شب یلدا مصادف شد.

در این شب شرکت‌کنندگان همچون از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در مقابل هیئت داوران به اجرای برنامه پرداختند. بر همین اساس ۶ قاری، هفت حافظ کل، سه حافظ ۲۰ جز، چهار ترتیل خوان و دو گروه مدیحه‌سرایی اجرای خود را به نمایش گذاشتند.

براساس این گزارش، برنامه اجراهای روز دوم مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با ۶ قاری، هفت حافظ کل قرآن کریم، سه حافظ ۲۰ جز قرآن کریم، چهار مرتل و دو گروه مدیحه‌سرایی صورت گرفت.

محمدجواد برخورداری از استان یزد، علیرضا مکاری از استان اصفهان، سید جاسم موسوی از استان خوزستان، وحید خزایی از استان تهران، خلیل سواری از استان خوزستان و مسعود نوری از استان تهران در رشته قرائت تلاوت کردند.

همچنین ابراهیم ربیهاوی از استان خوزستان، علیرضا سامری از استان خوزستان، محمد خاکپور از استان خراسان رضوی، مصطفی لشگری از استان تهران، حسین خانی بیدگلی از استان اصفهان، جواد شاهینی از استان گلستان و علی محبی‌پور از استان هرمزگان در رشته حفظ کل به رقابت پرداختند.

در رشته ترتیل محمد مهدی انگالیان از استان بوشهر امیرحسین حیدری از استان تهران، علی قنبری از استان زنجان، مجتبی قدبیگی از استان تهران نیز شرکت کردند.

حمیدرضا صافی از استان قم، حسین دهقان از استان گلستان، هادی تکیه از استان تهران در دومین شب از رقابت‌ها در رشته حفظ ۲۰ جز به تلاوت پرداختند.

گروه مسک از استان اصفهان و گروه بشری از استان آذربایجان شرقی دو گروه مدیحه سرایی در این شب از رقابت‌ها بودند.

 

ارسال نظر