وزیر جنگ رژیم صهیونیستی غزه را به حمله تهدید کرد

«بنی گانتس» وزیرجنگ رژیم صهیونیستی باریکه غزه را تهدید کرد که چنانچه به رها سازی بالون های آتش زا ادامه دهد با عملیات جدید نظامی رو به رو خواهد شد.

به گزارش عاشورا به نقل از خبرگزاری ایرنا، «بنی گانتس» روز یکشنبه خاطرنشان کرد که ارتش اسرائیل (بانک) اهداف بیشتری را در غزه تعیین می کند.

وی به کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی (خصوصی) گفت: اگر رهاسازی بالن های آتش زا  از سمت نوار غزه ادامه یابد ارتش عملیات نظامی جدیدی را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: بعد از پایان عملیات «نگهبان دیوارها» (تجاوز اخیر به غزه) گفتیم که ما وضعیت کنونی را نخواهیم  پذیرفت، از این رو ادامه پرتاب بالن ها ما را به یک رویارویی دیگر سوق خواهد داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونستی ادعا کرد که حمله اخیر به غزه به اهداف خود دست یافته است.

گانتس خاطرنشان کرد که اسرائیل تداوم رهاسازی  بالن ها را نمی پذیرد و به آنها پاسخ خواهد داد.

سرزمین های اشغالی فلسطین در ماه های اخیر شاهد تنش های گسترده و افزایش درگیری میان نظامیان صهیونیست و فلسطینی هاست.

اقدام های رژیم صهیونیستی برای تخریب و اشغال محله شیخ جراح در بخش شرقی قدس اشغال شده، موجب آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و ادامه این درگیری‌ها منجر به اعتراض های جهانی به جنایات صهیونیست‌ها شد. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به تجاوزهای صهیونیست‌ها و حملات به غزه، اقدام به موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی کرده است.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، ۳۰ اردیبهشت ماه در یک نشست سه ساعته به طور  اجماع با آتش بس موافقت کرد؛ این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۳۱ اردیبهشت، میان گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد

 

ارسال نظر