با تعداد معدودی از شرکت کنندگان برگزار خواهد شد؛

فراخوان مسابقات بین المللی قرآن کریم در مرکز اسلامی زاگرب

فراخوان مسابقات بین المللی قرآن کریم در مرکز اسلامی زاگرب

بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی تلاوت قرآن کریم از اول تا سوم مهر ۱۴۰۰ (۲۳ تا ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۱) در این مرکز برگزار خواهد شد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی تلاوت قرآن کریم از اول تا سوم مهر ۱۴۰۰ (۲۳ تا ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۱) در این مرکز برگزار خواهد شد. مسابقات امسال اگر چه به مناسبت سی و چهارمین سال افتتاح مسجد زاگرب است، ولی به دلیل بیماری کرونا با تعداد معدودی از شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.

مرکز اسلامی مسجد زاگرب به منزله قلب فعالیت‌های اسلامی مسلمانان کروات در زاگرب محسوب می‌شود و جمعیت اسلامی این کشور در حال حاضر به خاطر برگزاری کلاس‌های مختلف آگاهی‌بخشی دینی در این مرکز بیش از گذشته برای مسلمانان شناخته شده است.

مرکز اسلامی زاگرب همچنین در کنار تدریس هفتگی علوم اسلامی، به برگزاری سمینارهای اسلامی، مسابقات حفظ و قرائت قرآن در سطح اروپا و برپایی همایش‌ها و کنفرانس‌های علمی و دینی سالانه، نسبت به سال‌های گذشته شکل پویاتری را به خود گرفته است. علاوه بر دبیرستان اسلامی واقع در این مرکز، نخستین واحد آموزشی ویژه کودکان، سالن برپایی همایش‌ها و مناسبت‌های اسلامی، استخر و باشگاه فوتبال نیز به‌عنوان بر طرف کردن بخشی دیگر از نیازهای آموزشی و فرهنگی جامعه اسلامی کرواسی در این مرکز افتتاح شده است.

علاقه مندان برای شرکت در مسابقات بین‌المللی قرآن از سنین زیر ۲۷ سال از بین حافظان کل قرآن کریم باید حداکثر تا تاریخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ (دهم سپتامبر ۲۰۲۱) فرم مخصوص را پر و همراه با شرح کوتاه از زندگانی (بیوگرافی)، تصویر گذرنامه و عکس خود به آدرس world.quran.comp.cro@gmail.com ایمیل کنند.

قابل ذکر است که از بین متقاضیان یک نفر برای مسابقه انتخاب و معرفی خواهد شد.

ارسال نظر