مسعود میریان در گفتگو با مهر عنوان کرد:

برپایی کلاس‌های تابستانی در مرکز قرآنی آستان قدس رضوی

برپایی کلاس‌های تابستانی در مرکز قرآنی آستان قدس رضوی

حجت الاسلام مسعود میریان مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از برگزاری ۸۳ کلاس درس قرآنی در این مرکز خبر داد.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری مهر ،حجت الاسلام مسعود میریان مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در خصوص فعالیت‌های این مرکز گفت: ۱۲۰۰ قرآن آموز در کلاس‌های آموزش قرآن، مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در تابستان ۱۴۰۰ به صورت غیرحضوری حاضر شده و در حال فراگیری قرآن کریم می‌باشند.

وی ادامه داد: این کلاس‌ها که در فراخوان نیمه تیرماه ۱۴۰۰ ثبت نام آن انجام شده در مجموع ۸۳ کلاس ویژه خواهران و برادران می‌باشد و در رشته‌های مختلف با بیش از ۷۰ استاد در حال برگزاری است.

میریان با اشاره به فعالیت‌های این مرکز در دو بخش برادران و خواهران ادامه داد: در بخش برادران در رشته‌های حفظ، روان‌خوانی، صوت و لحن، تجوید مقدماتی، تجوید تکمیلی، ترتیل و تدبر در مجموع ۲۰ کلاس برگزار شده که شرکت کنندگان در این دوره ۴۰۰ نفر بوده‌اند. در بخش خواهران ۶۳ کلاس در رشته‌های فوق الذکر تشکیل شده که تعداد شرکت کنندگان در این دوره ۸۰۰ نفر بوده‌اند.

مدیر مرکز قرآنی آستان قدس ادامه داد: ثبت نام در سطح روان‌خوانی و تجوید مقدماتی، تجوید تکمیلی و سایر رشته‌ها از طریق سامانه جدید eduquran.razavi.ir صورت پذیرفته است که هم اکنون کلاس‌های این دوره نیز از طریق همین سامانه برگزار می‌شود. همچنین ثبت نام و برگزاری تمامی کلاس‌های روخوانی از طریق سامانه جدید «من قرآن را دوست دارم» به آدرس quranlove.net می‌باشد.

حجت الاسلام میریان در پایان گفت: ملاک تعیین سطح استاد در این کلاس‌ها، تلاوت کوتاهی بوده است که به صورت غیرحضوری و تماس تلفنی انجام شده است. بهره گیری از منابع آموزشی معتبر، استفاده از اساتید مجرب و ممتاز آستان قدس رضوی، برگزاری آزمون تعیین سطح استاندارد، نظارت مستمر کیفیت آموزشی کلاس‌ها و اعطا گواهینامه پایان دوره معتبر از سوی مرکز قرآن کریم آستان قدس به قبول شدگان از ویژگی‌های این دوره آموزشی بوده که با توجه به محدودیت ثبت نام و پذیرش افراد، مورد استقبال قرار گرفته است.

ارسال نظر