جاور: بازگشتم به تیم ملی قایقرانی بهترین اتفاق بود/ طلای هانگژو را می خواهم

بانوی المپیکی قایقرانی گفت: بازگشتم به تیم ملی قایقرانی بهترین اتفاق سال گذشته بود و امیدوارم در سال جدید به طلای بازی‌های آسیایی هانگژو برسم.

به گزارش عاشورا نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، مهسا جاور حداقل به مدت سه سال از میادین ورزشی دور بود اما او اکنون به تیم ملی بازگشته است. وی در المپیک ریو ۲۰۱۶ حضور داشت و در کارنامه‌اش یک مدال نقره و یک برنز بازی‌های آسیای و دو طلا و سه برنز قهرمانی آسیا را ثبت کرده است.

باید مسابقات لیگ برتر ایران حرفه‌ای شود

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: شرایط قایقرانی اکنون در ایران رو به جلوست. هم بازی‌های آسیایی هانگژو چین را در پیش داریم و برگزاری لیگ و مسابقات دیگر برای آمادگی قایقرانان خوب است اما باید این رقابت‌ها مقداری حرفه‌ای‌تر شود.  

بانوی المپیکی قایقرانی عنوان کرد: به عنوان یک ورزشکار در تیم ملی تمام تلاشم را می‌کنم تا نسبت به دوره‌های قبل بهترین نتیجه را کسب کنیم. امیدورم حمایت‌ها بیشتر شود تا شرایط بهتری داشته باشیم.

عملکرد ملایی در المپیک فوق العاده بود

وی با اشاره به اینکه ۱۴۰۰، سال خوبی برای قایقرانی زنان بود، گفت: هر چند شرایط قایرانی زنان می‌تواند با حمایت‌های بیشتر، بهتر شود. در این سال نازنین ملایی توانست رکورد خوبی را ثبت کند و اتفاق مثبتی را در تاریخ المپیک قایقرانی زنان در توکیو رقم بزند. عملکرد وی در این بازی ها فوق‌العاده بود.

جاور ادامه داد: این عملکرد خوب نشان دهنده تمامی تلاش‌ها و زحمات ملایی، مربی و فدراسیون بود. او در واقع بهترین اتفاق روئینگ ایران را رقم زد.

وی درباره مسابقات لیگ قایقرانی گفت: شرایط برگزاری این مسابقات خوب است اما باید از نظر مالی و شرایط مسابقه قوی‌تر شود و در کل آغاز خوبی برای وقوع اتفافات بهتر در قایقرانی است.

سه سال از قایقرانی دور بودم

بانوی المپیکی قایقرانی یادآور شد: هر چند که سه سال از قایقرانی دور بودم اما از عملکردم در این یکسال راضی بودم. به کمک مربی و فدراسیون با شرایط خوبی در حال بازگشت به قایقرانی هستم. در این مدت به دلیل وضعیتی که داشتم نمی‌توانستم در قایقرانی تمرین کنم و کاملا از این عرصه دور بودم و بعد از بازی‌های آسیایی و المپیک به قایقرانی بازگشتم.

وی افزود: فعالیت دوباره‌ام را از قهرمانی کشوری شروع کردم و رکوردهایم بهتر شده است. از نظر جسمانی آمادگی خود را بدست آورده ام و تلاش می کنم تا بهترین رکوردم را بزنم.

بازگشتم به تیم ملی بهترین اتفاق سال گذشته بود

جاور با اشاره به اینکه نه برای خودم و نه برای قایقرانی زنان در سال گذشته هیچ اتفاق بدی رخ نداده است، گفت: بهترین اتفاق قایقرانی زنان در ۱۴۰۰ افزایش رنکینگ نازنین ملایی بود و برای خودم برگشتن و زدن یک رکورد مطلوب، بهترین اتفاق در این سال بود.

برای طلای بازی های آسیایی بازگشتم

وی یادآور شد: ۱۴۰۱ سالی پربار برای قایقرانی خواهد بود و امیدوارم با مدال طلای بازی‌های آسیایی برایم تمام شود. برای طلا به تیم ملی بازگشتم و همه تلاشم را می کنم تا به قهرمانی برسم زیرا نقره و برنز این بازی‌ها را پیش از این کسب کرده ام.

ارسال نظر