سیره عملی آیت الله کوهستانی  الگویی برای بیداری مردم است

آیت الله علم الهدی گفت: شخصیت جامع و بزرگ آیت الله کوهستانی الگوی عملی و چراغ راه بیداری مردم است.

به گزارش خبرنگار عاشورا نیوز ، آیت الله سید احمدعلم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در همایش ملی بزرگداشت آیت الله کوهستانی(ره) که در مشهد مقدس برگزار شد ، گفت:  شخصیت برجسته آیت الله کوهستانی با نفوذ کلمه و اعمال ولایت بر حسب مقامات عالیه که پیدا کرده بود در دل ها و مغزهای افراد نفوذ پیدا می کرد.

وی با بیان اینکه این عالم بزرگ در زمان حیات خود دارای عظمت و کرامت هایی بود، افزود: شناساندن شخصیت جامع الاطراف این عالم می تواند الگوی عملی و چراغ راه بیداری مردم باشد.

امام جمعه مشهد از آیت الله کوهستانی(ره) به عنوان عالمی عارف یاد کرد و گفت: این عالم برجسته مراحل کمال الهی را تا بالاترین درجات پیمود و بهترین توشه را در عرصه زندگی برداشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: در جامعه ای که همه سیاست زده شده و به آخرت و مقامات عالیه عبودیت پرودگار چندان فکر نمی کنند و اگر هم باشد طعمه یک عده دکان دار می شوند؛ جای آیت الله کوهستانی خالی است که بخش عظیمی از معنویت کشور را در روستای کوچک کوهستان تامین می کرد.

آیت الله علم الهدی با اشاره به گذشت چندین دهه از ارتحال آیت الله کوهستانی، برگزاری این همایش را حرکتی ارزشمند در جهت بزرگداشت چنین عالم باتقوایی ستودنی دانست. / ۱۰۱۹۲۷۲/

 

ارسال نظر