دعوت رئیس سازمان اوقاف به حضور مردم در انتخابات :

حضور حداکثری مردم در انتخابات، مرزهای امنیتی کشور را تقویت می‌کند

حضور حداکثری مردم در انتخابات، مرزهای امنیتی کشور را تقویت می‌کند

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی با تاکید بر این‌که با حضور پرشور خود در انتخابات به دشمنان ثابت خواهیم کرد که انقلاب اسلامی هرگز پشتوانه مردمی خود را از دست نداده،یادآور شد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مرزهای امنیتی کشور را تقویت خواهد کرد.

به گزارش روز پنج‌شنبه عاشورا به نقل از خبرگزاری ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، گفت: انقلاب اسلامی ایران با پیروزی بر طاغوتی که جهان غرب آن را علم کرده بود شکل گرفت و بعدها علی‌رغم این‌که دشمنانش هرگز آن را به حال خود رها نکردند و از هر طریقی بر آن تاختند و جنگ تحمیلی را راه انداختند، روز به روز تثبیت شد و قدرت بیشتری گرفت.

وی افزود: از همان بدو انقلاب اسلامی که امام خمینی (ره)  در سخنرانی معروف خودشان در بهشت زهرا (س) فرمودند من به پشتیبانی این ملت دولت تعیین می‌کنم، تا به امروز همواره مردم در همه عرصه‌های انقلاب نقش بی‌بدیلی داشته‌اند و حضور حداکثری آن‌ها در هر انتخابات اعم از انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و... نمود کاملی از همین پشتیبانی بوده است.

خاموشی اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به یمن داشتن رهبری حکیم و در سایه ولایت‌فقیه به چنان جایگاه رفیعی رسیده که معادله قدرت را در جهان بر هم زده است. روز جمعه به نظام سلطه و استکبارگران ثابت خواهیم کرد که این انقلاب هرگز پشتوانه مردمی خویش را از دست نداده است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خطاب به مردم گفت: حضور پرشور شما در انتخابات مرزهای امنیتی ما را تقویت خواهد کرد. به یاری خداوند دعوت رهبر حکیم انقلاب اسلامی را لبیک خواهیم گفت و با حضور حداکثری خود در انتخابات برگ زرین دیگری را در تاریخ پر عظمت جمهوری اسلامی رقم خواهیم زد و انقلاب اسلامی را دگرباره به رخ جهانیان می‌کشانیم و به رئیس جمهوری رای خواهیم داد که مجاهد و جهادگر و فدایی اسلام و مردم باشد.

ارسال نظر